torsdag 4. november 2010

Dag 17: Teksturering, Z-depth og annet moro


I dag lærte vi å lage et Z-depth pass, noe som kan være med å gjøre mye for bildet. Ellers har jeg jobbet en del med de teksturene jeg allerede har på de forskjellige husene, korrigert litt farger og andre småting.

Jeg har plassert solen annerledes for å skape mer interessante skygger etter anbefaling fra kritikk fått fra 3Dhue.com noe som også hjalp til med å gjøre hele bildet realistisk. Jeg er fortsatt ikke fornøyd med en del ting i bildet, men det er slikt som jeg kommer til å fikse på i løpet av morgendagen og utover helgen slik at jeg er klar til å begynne å rendre og fikse lys den siste uken. Jeg har også gjort vinduene transparente og har måttet plassere planes bak vinduene slik at man ikke ser at det er ingenting der - Jeg har lagt merke til at det ene planet må justeres på slik at man ikke ser igjennom den ene bygningen, men det er snakk om 1 min så er det fikset, akkurat nå har jeg ikke tid siden det nærmer seg stengetid på bygget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar