søndag 5. desember 2010

Dag 12: Animering av gulv som knuses




I dag har jeg hovedsaklig jobbet med gulvet i scenen som på et tidspunkt skal knuses, siden jeg ikke har satt meg inn i simulering ennå så har jeg valgt å dele opp gulvet i "ferdig-brukkete" biter som jeg animerer for hånd, det tar tid, men jeg har oppnådd et relativt greit resultat for nå, må fortsatt jobbe videre på det, men det duger til at jeg kan ha det slik mens jeg gjør ferdig en del andre ting.

Jeg har også modellert noen vinduer pluss tau og diverse, jeg er veldig spent på hvordan jeg skal animere tauene i scenen. Har prøvd en del metoder allerede som involverer morphers og path deform modifier, men det fungerte ikke helt slik som jeg ønsket. Jeg har prøvd meg litt på simulering i reactor også men uten noen form for veiledning så er det veldig overveldende samtidig som at jeg ikke har funnet noen ordentlig gode tutorials på det ennå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar